Självdiagnos = big NONO..

Ligger här ännu en kväll och kan inte riktigt somna fastän min kropp har varit död hela dagen och huvudet bankar som om hjärnan inte får plats där inne längre.. Har inte haft något liv sedan i torsdags så jag har ärligt talat inte haft något att skriva om, mina dagar har bestått av sömn, mat och filmer. Det här dygnet bara har jag sett 7 avsnitt Desperate Housewives, Tre filmer och ätit en stor tallrik Banana Split.. Ska se om jag kan minnas alla filmer jag har sett sen i fredags:
- 127 hours
- Black Swan
- Bröllopsfotografen
- Can't buy me love
- Cheaper by the dozen 1 & 2
- Eat Pray Love
- Harry Potter (den nya)
- Inception
- Little Fockers
- Step Up 3
- The Tourist
- Ticking Clock
Jag tror det var alla, kan ha varit fler om det är någon som inte finns på min dator som jag glömt... Så lägg på två extra just in case...
SÅ... Nu börjar jag bli sjukt trött på att vara ljud- och ljuskänslig, utmattad i kroppen och huvudet, ha ont i alla muskler jag kan hitta, bankande huvudvärk och inte ha lust med någonting.. Därför satte jag mig och skulle googla mina symtom för att kanske kunna förstå vad det är med mig.. INGEN BRA IDÉ! Det hela slutar med att jag sitter med datorn i knät och gråter för att jag inser att jag uppenbarligen är utbränd! Men vänta, jag kanske är årstidsdeprimerad.. eller har hjärnhinneinflammation... eller hjärtmuskelinflammation... eller har jag det mystiska viruset XRMV eller är jag...? MY GOD! Jag tror att jag har allt just nu! Helt enkelt skriver vi in i raden av Note-to-selves: "Sluta genast sätta egna diagnoser genom att googla symtom". Imorgon är det jag som går till doktorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0