Mitt liv är sååå....

...oerhört spännande just nu.. NOT! Nu ska jag uppdatera igen då, inte för att jag har något kul att berätta om mitt liv just nu för det händer INGENTING utan mest för att jag har lovat...

Det roligaste som har hänt idag i alla fall är att jag fick ett mail av min lillasyster som går i nian. Hon hade fått en fysikbok idag som det stod Charlotte inuti så hon började läsa i den och det var tydligen som en liten dagbok =) Stod en massa om negativa och positiva poler som dras till varandra och en hel sida där vi hade kladdat om mensvärk.. (hmmm?) så det var väl det roligaste som har hänt mig idag! Har bett syster att ta bilder av mitt kladd och maila över så vi får väl se om det kan bli något jag vågar dela med mig av ;) Kul i alla fall, en tråkig och grå sjukdag i Oslo.. MEN jag har iaf mitt illa röda läppbalsam som en trogen följeslagare vart jag än går, min nya stora kärlek och det sötaste på länge! Check it out!
(Smygreklam javisst!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0