"Hello, I live here"

...kommer jag snart att säga när jag ligger i soffan och ser Holmenkollens skidhoppsbacke genom en enorm glasdörr, med en fjärrkontroll i handen. Med ett knapptryck flammar elden upp framför mig och jag behöver aldrig någonsin fylla på ved för den brinner aldrig upp. Jag dricker upp mitt glas vin och går in i min walk-in för att se vad jag "har lyst på" ikväll, vrider upp musiken, öppnar dörren och där ute står alla mina vänner med flaskor i händerna och pumpsen på =)

Okej, jag erkänner att den sista biten kanske var en dröm - jag vet att min nya lägenhet inte ligger i Småland tyvärr.. MEN en sak jag vet är att den är helt underbar och att jag faktiskt kan styra en eld med fjärrkontroll - vem kan säga emot att det är gorgeous?! Att vi sen har en liten "bod" som är alldeles för stor för att endast innehålla mina och Asals resväskor är ju klockrent - här ska byggas walk-in!

Att vi sen kan gå ut på en markterass och ha utsikt över halva stan och inte ha någon insyn för att vi bor högst upp på en kulle betyder ju grillfest på verandan om jag kan mitt? Det här kommer bli helt underbart, det känns som att den här våren verkligen är den våren det kommer hända saker! Som jag skrev lite klyschigt precis efter nyår - det här är året ALLT kan hända! I'm on the right track now, people! My train is leaving the platform ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

När får ni flytta in då??

2011-01-25 @ 07:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0