Charlotte Wiklund-Sundgren...

...that's my name baby - don't wear it out.. Känns i alla fall så just nu för jag gör inget annat än att kolla på film numera.. MEN det betyder ju att jag har ett par stycken till att skriva upp på min lista över sedda filmer hittills i år:
- Unthinkable
- Stone
- Despicable Me
- Mulan
- 22 bullets
- Lottery Ticket
- Shelter
- Sammy's Adventure
- Conviction
- My Sister's Keeper
- The Last Seven

Den sista av dem behöver vi kanske inte nämna att jag har sett i det hele tatt, det var den sämsta skiten någonsin! Iofs borde jag väl ha tänkt efter när den fick 3.7 på imdb men det är inte alltid de har rätt - ju... eller? Hur som helst så har jag fortfarande en massa filmer jag ska se som jag inte har sett, bl.a. Around the Universe - en bestlesmusikal! Med tanke på hur det gick för Mamma Mia! så är jag lite överraskad att den här aldrig har blivit mer känd, men jag kanske får förklaringen när jag ser filmen.... MEN den har i alla fall 7.4 på imdb så den borde vara nåt att se =)

Annars har jag varit duktig idag, varit uppe i tid trots att det blev sent igår och tränade Zumba uppe på Colosseum! Sen fortsatte jag vara duktig när jag kom hem, åt sallad med kylling och gjorde en smoothie.. Tog en lååång dusch så jag blev riktigt skrynklig och genomavslappnad och sen var det slappt ett par timmar. Ikväll drog vi ut och käkade tapas på Barcelona - jättemysigt ställe och väldigt god mat! Deras potatis med aioli är kick ass! Därefter var jag så sugen på någonting så jag köpte en dubbel mocca (som visade sig vara en skitäcklig vanlig latte) och en liten påse godis och sen var det filmtime! Somnade till filmen vi såg idag, behöver jag ens säga vilken det var? 

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen, jobbar tiiiiiidigt (8-16) så nu ska jag slänga mig i sängen med ett par avsnitt One Tree Hill (har fixat hela säsong ett!) och somna så fort som möjligt. Och just det, se inte The Last Seven om du inte har allvarliga sömnproblem och dina Stilnoct har slutat fungera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0