Back to reality..

.. imorgon ja. Då är det dags att gå tillbaka till jobbet igen! Ska bli spännande att känna hur det känns att vara igång lite igen efter mer än en vecka av trötthet och filmer.. Så för att testa formen har jag varit och solat och lunchat idag, men det var vad jag orkade innan jag däckade i soffan (bokstavligt talat).. Så jag kan väl inte säga att energin ligger på topp än men den kommer väl tillbaka hoppas jag =) Kanske blir bättre om jag sätter igång hjärnan lite igen! Just nu får jag nog starta den med en tablett för huvudet vill inte vara med...

Lunchen var mumma btw=) Det var jag, Asal och Tilda som gick och käkade på People's! Eftersom vi har sån fruktansvärt bra fantasi så slutade det med att alla tre beställde samma sak.. Men det var sjukt gott iofs, en "ghetto burger" med kylling och avocado - yum! Det enda som inte var lika yum var att jag (efter att ha ätit upp så mycket jag orkade) hittade ett hårstrå i maten och det var inte mitt eget! Hatar kombon mat och hår, ingen stor fan av det alltså.. Men servitören hade lika stort krull som Henke när han hade afro så jag antar att jag inte borde vara förvånad..

Men vänta nu, det var ju något mer vi gjorde idag, vad kan det ha varit? Kan det... Är det sant att...... Har jag verkligen? JAAAAA!!! Vi har köpt biljetter till SENSATION WHITE i Oslo i april!!! Ska bara se till att bli frisk tills dess så kommer det bli KICK AAAAAAAAAASSSSSSSS!!!!! (Och ja, jag behövde alla de där utropstecknena och stora bokstäverna ;)



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0