"Ja, vad är det min prinsessa?"

Jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta, bokstavligt talat.. Paret som har bor här vägg i vägg med mig är helt störda.. Tjejen har jag kanske sagt nåt om innan? Hon är inte redig alltså! Just nu lagar han mat och diskar medan hon ligger och gäspar i soffan med benen i kors och ser ut som en sur bortskämd barnrumpa och smsar med sin polare.. Detta är ett ganska vanligt scenario i lägenheten just nu.. För några dagar sen skulle hon gå på toaletten och bad honom att stanna utanför tills hon kom ut för att hon hade sån träningsvärk att han kanske skulle behöva hjälpa henne upp.. Ska han torka henne i arslet och sätta på en ny blöja samtidigt eller? 

Jag tror jag smäller av alltså! Hade jag haft en kille som lagade mat och servade mig med diverse saker hela tiden så hade jag åtminstone tagit disken!!!! SHAPE UP, JÄVLA BARNUNGE! Tyvärr är det väl lika mycket hans problem som hennes eftersom han är en sån total toffelhjälte och en sån kille som skulle besöka en dominatrix för att bli lite plågad.. Totalt S&M-förhållande alltså! Jag kan verkligen tänka mig henne stående på hans rygg när han ligger på mage och säga - bär mig till jobbet, din lilla jävla tönt! Eller är du inte stark nog? Orkar du inte, din pussy?

Killar - vi gillar att ni tofflar och tar hand om oss, men det får ju för fan finnas gränser! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0