Sensation, photo shoot & jobbframgång!

Ja, då har det gått ett tag sådär som det brukar göra igen emellan mina inlägg.. Men det är ju lika bra att jag låter dagarna rulla lite så det finns något att prata om? ÄNTLIGEN har jag sluppit vintern och snön och kan ta fram solbrillerna ur byrålådan igen, det finns väl ingen som inte älskar det?

Första riktiga försommardagen var en lördag för snart två veckor sen och den firade vi genom att jag först gick på Zumba på morgonen, duschade och slappade lite ochs en mötte upp Amalia och Abdi. Vi drog ner till Aker Brygge och Lekter'n där en kille vi känner skulle vara dj i solen :) Sommarens första rosé med is!! Där stod vi och hängde ett par timmar och sen när klockan började rulla bort åkte vi hem till mig och hade förfest-picknick på altanen. När vi hade sett solen gå ner tog vi fram lite filtar och gjorde Baileys Coffee och satt kvar en stund till med tända ljus innan vi drog vidare till Jennys inflyttningsfest och Champoo.. Underbar kväll!

I veckan efter har det fortfarande varit underbart väder de flesta dagarna men en del moln vissa dagar.. MEN mina vinterjackor har åkt bort från hallen till hörnet längst in i min walk-in och där ska de stanna! Helgen som var nu var egentligen min jobbhelg men det stoppade inte Sensation White från att komma till Oslo och inte mig från att åka dit :) Tror inte att det går beskriva känslan när jag hörde Aviciis magi komma ut ur högtalarna (och Benny Benassi.. och Marco V..) - High on LIFE!! Hear that? On LIFE!!! (eller ja, okej... on MUSIC) :D



No comments neccessary ;)

Förutom dessa nydelige kvällar så var jag igår i gassande solsken ute på Operahuset med en av mina jobbarkompisar som tydligen är SJUKLIGT bra fotograf och blev fotad igen! Det var länge sen nu, men det är ju så himla kul så jag tvekade inte en sekund när han frågade. Hoppas det blir några bra bilder nu bara så man kan få sig en sån där härlig ego-boost igen såhär innan sommaren när allt ska visas upp :)

Vad det gäller jobbframgången tror jag att jag ska hålla den lite hemlig en stund till.. Det har inte kommit ut ordentligt på jobbet ännu, men det är good news och innefattar mer ansvar för mig och mer djupare insikt i IKEA och verksamhetens uppbyggnad.. Bl.a. ska man plugga showroom manual och lära sig om salgsstyring.. NICE!

Nu ska jag göra en djupdykning i påsen med gotterier som jag fick med mig från jobb igår innan jag somnar..  Alla flickor behöver choklad, det är fakta. Imorgon ska jag uppsöka löpbadet innan frukost, you have my word!
Don't let the bed bugs bite! Peace & Love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0