Last night...

... ja, på posten alltså ;) Jag kan inte med ord beskriva hur underbart det kändes att gå ut från den där stora, fyrkantiga, deprimerande industri-klumbeduns-byggnaden nu i morse och veta att jag slapp åka dit tillbaka ikväll igen! Det hela blev ännu mer perfekt när jag kom ut genom dörren, solen strålade och det luktade sommar.. Sådär som det gör en tidig sommarmorgon när solen nyss kommit upp, syrenerna blommar och allt gräspollen inte har hunnit sätta igen mitt luktsinne(haha)... Sååååå kempeflott!

Så nu, mina amigos är det IKEA som gäller efter en veckas ledighet (eller lite jobb kanske också om Personalhuset har nåt skoj åt mig!).. Annars kan jag tänka mig att vara en liten hustomte på Älgen igen som jag var i början här, eller en maskot om man nu vill det? Fast mest är jag ju tydligen som en apa eller liten hamster springandes i ett hjul (om man krymper ner mig till den storleken) om man ska tro på vissa jag jobbat med inatt :P MEN, var han noga med att tillägga, alltid med ett leende på läpparna! (Skönt att höra med tanke på hur otroligt pigg jag har vart vissa nätter.......)

Helgen har spenderats på Saras mest, jobbade på uteserveringen som heter Tostrup fredag och lördag.. I lördags jobbade jag nästan 15 timmar (!) så när jag kom hem köpte jag en kebabrulle med kylling och satte mig i soffan med ett glas Sauvignon Blanc och Så som i himmelen o bara mös.. Sen körde jag ett race på mobilen, lite snack och lite sms och vid halv fem började till och med jag bli lite trött - Thank God!!

Nu är det dags för att somna och börja mitt nya liv - IKEA och Crash Diet!
Beach 2010 -  jag ska göra ett ärligt försök att slippa bada gömd i vassen i år!

Särdeles lek och skratt! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0